آدرس ما

تهران، میدان رسالت، خیابان سمنگان، پلاک 573

09212640941-02177207078

پشتیبانی همه روزه شهرسایت

شنبه تا چهارشنبه: 9:00 - 16:30

ثبت قرارداد حضوری و به صورت رسمی

آدرس ما

تهران، میدان رسالت، خیابان سمنگان، پلاک 573

09212640941-02177495097

پشتیبانی همه روزه شهرسایت

شنبه تا چهارشنبه: 9:00 - 16:30

ثبت قرارداد حضوری و به صورت رسمی

هزینه سئو برای سایت های وردپرس چگونه است؟

بسیاری از شرکت‌ها برای این‌که برخی از کارهای خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهند دارای یک سایت وردپرسی هستند. معمولاً این کمپانی‌ها از اهمیت سئو سایت وردپرس خبر ندارند که همچنان سایت خود را در همین سطح نگه می‌دارند. اگر شما می‌خواهید از این پیله جاهلیت بیرون بیایید، لازم است که بیش‌تر تمرکز خود را روی سئو سایتتان بگذارید. این‌که چه کسب‌وکاری را دنبال می‌کنید، مهم نیست؛ مهم این است که با داشتن سئو سایت می‌توانید نام شرکت خود را جهانی کنید.

برخی از مدیران کمپانی‌های مختلف سعی در دیده‌شدن و معروف شدن دارند؛ اما نمی‌دانند سئو چیست؟ امروزه این‌که شما چه چیزی را برای مخاطب عرضه می‌‍‌‌کنید ارزش چندانی ندارد؛ مهم این است که ببینید مردم در حیطه کاری شما به چه چیزی نیاز دارند و دقیقاً همان را برایشان به وجود آورده و نیازشان را رفع کنید.

داشتن یک کسب‌وکار موفق آرزوی هرکسی است؛ تنها افرادی به آن دست می‌یابند که خود را در جهت درست قرار داده و برای رسیدن به هدفشان سعی و تلاش کنند. در دست گرفتن بازار یکی از همین کارهایی است که هر شخصی می‌تواند آن را انجام دهد.

 

سئو سایت وردپرسی برای کسب و کارها چه مزایایی دارد؟

دست‌یابی به سئو سایت وردپرسی کار چندان سختی نیست؛ کافی است برخی دستورالعمل‌ها را رعایت کرده و مطابق با نیاز مشتری، محتوایی بهینه و چکیده را در سایت خود قرار دهید. سئو کردن هر نوع سایت مزایا و معایبی را به دنبال دارد. درنظرگرفتن مزایای سئو وردپرسی برای کسب و کارها می‌تواند به سایت شما در روند بهتر دیده‌شدن کمک کند.

 

یک برند اختصاصی برای خود داشته باشید.

وقتی بتوانید از راه سئو بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید، مطمئن باشید که پس از گذشت مدت کم در میان افراد زیادی شناخته می‌شوید. وقتی در بین مخاطبان خود سایتی معتبر داشته باشید، می‌توانید اعتماد آن‌ها را جلب کرده و از این راه یک برند شناخته‌شده شوید. روند رشد سئو سایت وردپرسی دقیقاً دلالت بر شهرت و معروفیت برندتان دارد. بسته به خدماتی که به مخاطب عرضه می‌کنید، می‌توانید محصول خود را به فروش برسانید یا با برخی برندهای دیگر مشارکت داشته باشید یا هر چیز دیگر که فکر کنید.

 

درآمد خود را با افزایش مشتری از طریق سایت، بالا ببرید.

داشتن سایت معمولی برای داشتن درآمد، راهکار مناسبی نیست؛ با تمرکز بر سئو سایت وردپرسی می‌توانید به جایگاه بالایی برسید. برای رشد سئو می‌توانید تبلیغ دهید یا ازطریق رپورتاژ، کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنید. باید بدانید که هزینه‌کردن برای داشتن سئو مناسب در سطح گوگل، درواقع به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود.

وقتی برای بالارفتن ترافیک سایت خود هزینه می‌کنید، در اصل با این موضوع میزان اعتبار خود را به ربات‌های گوگل ثابت می‌کنید؛ در این صورت رتبه گرفته و باز هم به بازدیدکنندگان سایتتان افزوده می‌شود. هدف از روند طی شدن این فرایند این است که بتوانید به درآمد بالایی برسید.

 

هزینه‌های کلان تبلیغاتی را برای کسب و کار خود کم کنید.

مطرح‌ترین نوع تبلیغ که همه با آن‌ها آشنا هستند، تبلیغ در تلویزیون و بیلبوردها است. خرج یک بیلبورد در سطح شهر یا دادن تبلیغ در تلویزیون بسیار زیاد بوده و ممکن است نتیجه دل‌خواه را هم برایتان نداشته باشد. وقتی شرکت شما یک سایت با سئو متوسط داشته باشد، برای این‌که بتواند به سطوح بالا دست پیدا کند، نیاز به منتشرکردن بنر تبلیغاتی در سایت‌های پرمخاطب دارد.

خدمات سئو

برای سئو سایت ‌های وردپرسی چه خدماتی ارائه می شود؟

مهم‌ترین خدمتی که یک شرکت سئو سایت برای شما انجام می‌دهد این است که شما را از میان رقبا بیرون کشیده و در صدر قرار می‌دهد. در پی این موضوع خواهید دید که می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شده و همیشه در دید افرادی که خواهان محتوایی که ارائه می‌کنید هستند، باشید. چه خدمتی بهتر از این که سئو وردپرس‌تان به سطحی برسد که از میان رقبا فقط سایت شما را در دسترسی اولیه مشتری قرار دهد! وقتی در صدر باشید، کمتر سایتی می‌تواند شما را از جایگاهتان به پایین بکشد.

 

تعرفه و هزینه سئو برای وردپرس به چه صورت تعیین می شود؟

اگر قصد دارید کار سئو وردپرس خود را به گروه‌های سئو بسپارید یا چنانچه می‌خواهید خودتان این خدمات را برای سایت‌های دیگر ارائه دهید و نمی‌دانید که چگونه باید قیمت‌گذاری کنید، باید بگوییم این کار به چند صورت انجام می‌شود. بسیاری از شرکت‌های برای سئو وردپرس خود با گروه‌های طراح سئو به‌صورت پروژه‌ای قرارداد می‌بندند؛ این کار مناسب سایت‌هایی است که ترافیک بالایی دارند. می‌توان از قیمت‌گذاری ساعتی، ماهانه و به‌ازای کلمات کلیدی، به‌عنوان روش‌های قیمت‌گذاری نام برد.

 

سئو ساعتی برای سایت های وردپرسی

برای این شکل از قرارداد لازم نیست که هزینه زیادی را بپردازید؛ اگر خدماتی که قرار است از گروه طراحی سایت یا سئو آن دریافت کنید زیاد نیست و مدت‌زمان زیادی نیاز ندارد، این روش قرارداد به شما توصیه می‌شود. برای این کار ابتدا باید میزان کار در سئو سایت خود را بسنجید.

 

سئو ماهیانه برای سایت های وردپرسی

چنانچه کسب‌وکار بزرگی را اداره می‌کنید و قصد دارید که برای آن سئو مناسبی را هدف قرار دهید، بهتر است به فکر سرمایه‌گذاری بزرگ‌تری باشید. بستن قراردادهای ماهانه با تیم سئو علاوه بر این‌که هزینه نسبتاً بالایی را در پی دارد، می‌تواند برایتان بسیار به‌صرفه باشد. اگر قرار باشد همین قیمت را به‌صورت ساعتی پرداخت کنید، مطمئن باشید که پس از مدتی متوجه می‌شوید نه‌تنها سود نکرده بلکه ضرر هم کرده‌اید.

 

سئو وردپرسی بر اساس کلمات کلیدی

وقتی برای سئو خود برنامه خاصی دارید و می‌خواهید که آن را بر اساس یک چهارچوب تعیین‌شده از کلمات کلیدی خاص بچینید، این روش به شما توصیه می‌شود. هرچه میزان سختی کلمه کلیدی مورد نظرتان بیش‌تر باشد، باید هزینه بیش‌تری را هم پرداخت کنید.

 

سئو وردپرسی در شهرسایت

برای مشاهده هزینه های سئو شهرسایت میتوانید به قسمت محصولات شهرسایت مراجعه بفرمایید.

ایلیا یحیایی ایله ای

ایلیا یحیایی ایله ای

طراح سایت، متخصص سئوی وردپرس و تولید محتوا

امتیاز دهی کاربران

4/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *